Besök

Kom precis hem från kungälv. Eftersom jag var ledig idag så åkte jag o manne in dit för att träffa våran gammla klass. Vi gick o käkade med några av dom.

Dagens konstigaste kommentar.
Undertiden vi sitter o äter får Calle ett telefonsamtal. Han svarar och typ de ända han säger är "Nej , de är ingen som kastar saker på dig" och sedan la han på.
Sen var jag inne o handla en burk energidricka på Hemmakväll , då frågade kassören om jag ville ha en kasse till burken. Vrf vill man ha en kasse till en liten burk!?

Vi gick in på deras fysik lektion, de flesta blev lite förvånade.

Bussen hem fick vi besök av buss-kenneth.

Måste även dela med mig av ett litet utube klipp.
Se o njut ;)


Kommentarer
Postat av: manneboy

HAHA!

2009-11-20 @ 14:24:53
Postat av: rebecca

skoj att ni kom och hälsa på! :D

btw, buss-kenneth! sicken kille xD

2009-11-20 @ 14:57:50
URL: http://rebeccarechenberg.blogg.se/
Postat av: skumtomten

Haha , han är lite speciell. :P



De var kul den lilla stunden vi träffa er :)

2009-11-20 @ 15:02:32
URL: http://denvilsnaskumtomten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0