Jahopp

Var ett tag sen jag skrev nått nu. Jag har inte haft tid helt enkelt.

Men nu är de så att jag ska nog inte åka förens på söndag nu istället för onsdag. Så istället för en bekväm tågresa till Norrköping blir det lång lång biltur ner till Lübeck i Tyskland på ca 58mil. Men tar de på det positiva sättet att få åka i genom Tyskland och se annat än var jag sett redan och det är Lübecks hamn och stad. Jag vet fortfarande inte när jag kommer att komma hem igen men eftersom det har blivit försenat ett par dar kommer jag troligtvis missa nyår.

En till bild på båten jag skall praktisera på.

Nu till något annat.

Idag började jag äta på min tredje låda skumtomtar på 3 veckor. Känner att magen är ganska full av skumtomtar nu så blir att sluta äta för idag.

Haft en ganska härlig helg, Vild & lugn med en hel del skrattande.

Tänkte även visa en gammal klassiker.



Kommentarer
Postat av: Anonym

bara pg som hittar sånt

2009-12-06 @ 12:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0