Onödig information.

Lite onödig information.

  • Jag stör mig på alla som klagar på att de mår dåligt / har ont av svinsprutan. Det visste ni ju innan att detta kunde hända.

  • Jag tog inte svinissprutan för det är nått som inte stämmer. Hade jag tagit sprutan hade jag i kommande dagar vaknat upp och sätt mig själv i spegeln så här.
  • Idag hade jag prov i Navigation. Det gick super bra , kändes det som.

  • Jag såg en as dålig film som heter Mary and Max.

  • Jag har sovit en stund på dagen.

  • Jag har käkat upp min andra låda skumtomtar idag.

  • Jag var hungrig så jag gjorde nudlar. Men efter jag käkat dom var jag fortfarande hungrig.
Visste du att:
  • 50% av alla världens lyftkranar fanns år 2005 i shanghai

  • En ko väger lika mycket som 2.3 miljarder myror

  • 41% av alla människor tar krullhåriga personer på mindre allvar.

  • Vid aktivt sex förbränner man 360 kalorier per timme.

  • På tio minuter frigör en orkan mer energi än all världens samlade kärnvapen.

  • Den tandläkare som dragit ut flest tänder drog ut minst 2000744, de finns bevarade, mellan åren 1864 och 1904, dvs ett genomsnitt på 185 tänder per dag.
Och dom här två killarna har något att säga om fattigdom.

Kommentarer
Postat av: MAnneboy

HAHAHAHAH, sjukt roowlig! xD

2009-12-04 @ 13:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0