A long time ago....

Ja , de har varit rätt länge sedan jag gjorde ett nytt inlägg så kännde att de var dags nu.


Onödig fakta typ...

Som sagt så är jag ute på praktik, sista veckan nu :) men jag var hemma över julhelgen 25-27 och försökte hitta nån julklapp på mellandagsrean men inte fan gick det.. eller jo en usb lampa så jag kan se vad jag skriver på nätterna värd 29:- så de var ju najs :P fick även en trisslott som jag vann 25kr på, får ta och lämna in den när jag kommer hem och ta en ny lott och hoppas på storvinsten som man alltid gör och "plötsligt händer det" my ass..

De jag skrivit hittills är la inget att hurra över men kan säga att jag även blev bestulen på min jacka inne i tyskland.

Något roligare? Nja har inget på huvet just nu och internet här på båten klarar inte av youtube så inget roligt klipp blir det heller, får se om jag orkar hitta nått när man laddar 1 minuters klipp från youtube på ca 10 minuter.

Visste du att:

  • Amerikaner är dumma? , 7% av alla amerikaner tror att Elvis fortfarande lever.
  • Efter en timmes simmande i en almän pool har du fått i dig en halv liter urin.
  • Mer än 2500 vänsterhänta personer dör årligen av att använda produkter anpassade för högerhänta.
  • De flesta människor tillbringar 5 år av sitt liv i kö.
  • Iron Maiden är ett medeltida tortyr redskap. En kista med spetsar inuti.
  • Ordet "kuk" betyder "liten utväxt".
  • Att banka huvudet mot väggen bränner ca: 150 kalorier i timmen.

Ne nu får det räcka med sådana saker...

Tänkte skriva upp några fula raggningsrepliker.

  • Tjena! det var jag som sket på dansgolvet..
  • Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?
  • Gillar du falukorv?
  • Jag tänkte dra ett skämt som fick dina bröst att försvinna, men det verkar som att någon hunnit före mig.
  • Jag är inte emo, ska vi knulla?
  • Hej jag är stålmannen, alltid fast och hård !
  • Med dina bomberna så hade Tyskland vunnit 2:a världskriget!
  • Ursäkta vännen, men du juckar med mitt ben.
  • Ska vi leka trollkarl? Jag sätter på dig och sen försvinner jag.
Jag har verkligen inga sjuka saker i mitt huvud just nu, har inte tid att tänka sjuka tankar när ajg jobbar verkar det som , eller hitta andra sjuka saker men får la hoppas de blir ändring på de när jag kommer hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0