Viktig och onödig fakta

Nästa onsdag beger sig Skumtomten ut på ett litet äventyr. Han ska då mönstra på Baltic Bright för att praktisera. Det är nu oklart hur länge jag kommer vara borta men de sägs att jag kanske är tillbaka innan nyår.
Jag har hört att de är inte ofta jag kommer ha tillgång till internet så får se hur det blir med bloggandet under dessa veckor. Det handlar om 4-6 veckor. Skall försöka att blogga men som sagt kommer kanske inte ha internet.
Här nedan kommer en bild på båten.




Nu till lite onödiga saker !!!

Igår var jag i skolan ca 10 minuter.

Igår var jag på besök hos tandläkaren för en undersökning. Tandläkaren var ung och snygg men hon var hårdhänt, spruta nästan blod ur munnen på mig hela tiden.

Hon sa även åt mig att jag drack för mycket läsk/sura dricker och käkade för mycket godis och tyckte jag skulle dra ner på de. Men de första jag gjorde när jag kom hem var att äta massa skumtomtar.

Jag blev inte kallad till mönstring.

Visste du att:

  • Varje nu levande hamster i USA härstammar ifrån en och samma kull som infångades i Syrien år 1930.

  • År 1994 släpades 36 021 felparkerade bilar bort i New York.

  • De snabbaste impulser som överförs genom nervsystemet hos människan rör sig med en hastighet av 288 km/h.

  • Pentagon har erkänt att de försökte utveckla en "gaybomb" som skulle få fiendera att attraheras av varandra.

  • Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek.


Man skall inte spela "wow" då händer det här http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6179523.ab

LÄGG EN KOMMENTAR OCH SÄG VAD DU TYCKER OM BLOGGEN !

Kommentarer
Postat av: sieg heil

jag skrattade

2009-11-24 @ 17:55:12
Postat av: jenny

Den är underbar! Haha

2009-12-28 @ 22:46:06
URL: http://jennyemiliaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0